Avaluació psicopedagògica de les aptituds que intervenen en l’aprenentatge i tractament reeducatiu individualitzat dels trastorns d’aprenentatge, fent ús dels mètodes més pioners i innovadors.
L’entenem com un trastorn que es manifesta amb la presència de dificultats importants en la comprensió i la manipulació dels nombres. Sovint passa molt desapercebut, atès que, es creu que la raó es basa en el fet que «les matemàtiques són difícils». Utilització del mètode nummerus per reeducar aquestes dificultats.
Es realitza una avaluació global de l’alumne/a per tal de conèixer les seves potencialitats i les seves debilitats a fi de poder-hi treballar. Creiem que és de vital importància realitzar un bon diagnòstic quan hi ha l’existència d’algun trastorn d’aprenentatge (Dislèxia, Discalcúlia, Disortografia, TDAH, TEL, TEA, Altes capacitats, ...), per tal de poder-hi incidir i aconseguir l’èxit escolar i, sobretot, una tranquil·litat emocional de l’alumne/a i la família.
Sovint apareixen situacions familiars difícils de gestionar. Es realitza un treball d’assessorament per trobar, conjuntament, la millor manera de resoldre les situacions problemàtiques que puguin anar sorgint, durant el dia a dia familiar.
A moltes persones els és molt dificultós trobar el camí acadèmic i/o professional a seguir. El nostre centre realitza un estudi qualitatiu de les aptituds acadèmiques i/o laborals de l’individu a fi de poder generar un perfil que defineixi el seu futur acadèmic i /o professional.
L’èxit escolar ve determinat per molts factors, però, possiblement, un dels que més influeix en els resultats acadèmics són les tècniques d’estudi que s’utilitzen. No se sap el perquè però ningú ensenya als alumnes a estudiar, per tant, és important que tots aquells que no tinguin èxit a nivell escolar o vulguin millorar els seus resultats, aprenguin o millorin les seves tècniques d’estudi.
Preparació per a proves d'accés a grau mig, grau superior, selectivitat, majors de 25 anys i majors de 45 anys.
Es realitzen classes en horari de matins o tardes. Grups reduïts. Cada alumne/a treballa el seu contingut específic de manera personalitzada. Hi ha una coordinació constant entre tots els professionals que estan treballant amb l’alumne/a (tutors, família, escola...). S’ofereix la informació, orientació i suport necessari durant tot el procés. Considerem que el treball conjunt és imprescindible per aconseguir els objectius proposats.